Meer informatie? Klik hier!

maandag 6 april 2009

French Inline Cup Nimes

Afgelopen weekend werd de eerste manche van de French Inline Cup gereden in het Zuidfranse Nimes.

Jessica Gaudesaboos reed daar haar eerste wedstrijd van het seizoen. Ze vertelt:
"Al van in het begin waren er versnellingen en aanvallen, vooral dan van het BONT-team en van Powerslide, want die waren met 2 in de kopgroep. Ik heb alleen nog maar duurtrainingen gedaan, dus ik moest al snel lossen, de versnellingen kon ik nog niet volgen. Toch ben ik, eerst samen met 2 andere rensters, nadien nog met 1 andere renster, blijven doorrijden en zo hebben wij toch nog 5 keer terug bij de kopgroep gekomen, want daar was het vooral tactische wedstrijd, dus versnelling, kijken naar elkaar, versnelling, kijken naar elkaar.
Zo konden wij telkens terugkomen, ook al reden wij gewoon voortdurend de zelfde snelheid.
Dan in de laatste ronde nog een versnelling, en ook daar hebben wij moeten lossen.
Dan was het een sprint tussen ons 2 die heel de koers samen gereden hadden, en die heb ik verloren"


De uitslag:
Elites dames
1) Nicole BEGG (Bont)
2) Nathalie BARBOTIN (Ligne Droite / Powerslide)
3) Tamara LLORENS (Bont)
4) Laetitia LE BIHAN (RPM Poli)
5) Lucie PERUZZETTO (Ligne Droite / Powerslide)
6) Christine CHABENET (USM Villeparisis)
7) Jessica GAUDESABOOS (RAPS)
8) Livia MEIR
9) Léa SANGIORGIO (SAM Mérignac)
10) Fannie EUVRARD (Générations Roller Sport)


Meer informatie is ondermeer te vinden op de site van Roller In Linge

Geen opmerkingen: